17/07/2006 in Google, Γενικά

Ασπιρίνη και χιούμορ τα επικοινωνιακά όπλα του Google

Post placeholder image

Στην αρχή της περασμένης εβδομάδας, ένας από τους συγγραφείς του γνωστού blog Marketing Pilgrim, δημοσίευσε ένα άρθρο για τις αλλεπάλληλες αλλαγές που πραγματοποιούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα στην πλατφόρμα Google Adwords. Το άρθρο είχε τον χαρακτηριστικό τίτλο «Dear Google you are giving me a headache” και το ανάλογο ύφος. Ποια ήταν η απάντηση του Google; Τι καλύτερο για τον πονοκέφαλο από μια ασπιρίνη.

Ο Adam Lansik, ένας από τους ανθρώπους που εντάχθηκε πρόσφατα στην ομάδα του Google και ο οποίος είναι επιφορτισμένος με την επικοινωνία με τους webmasters για διάφορα τεχνικά θέματα που σχετίζονται με το Google, έστειλε ως απάντηση στον συγγραφέα του άρθρου μια χιουμοριστική επιστολή μαζί με μια ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο.

Η εξαιρετική αυτή επικοινωνιακή κίνηση, αν και δεν ήταν προσχεδιασμένη από τον Lansik, προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον της online κοινότητας των bloggers με αποτέλεσμα να υπάρξουν περισσότερες από 4500 αναφορές στο εξειδικευμένο website digg. Επιπλέον, περισσότεροι από 40.000 χρήστες επισκέφτηκαν την περασμένη Παρασκευή το blog του Marketing Pilgrim για να διαβάσουν και να δουν την επιστολή του Google και φυσικά την ασπιρίνη.

Μάθημα επικοινωνίας από το Google που δείχνει ότι ξέρει να αξιοποιεί σωστά τα πλεονεκτήματα των νέων μέσων.

Σας άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιραστείτε το!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree