18/04/2006 in Google Adwords, Pay Per Click, Search Engine Marketing, Έρευνες - Στατιστικά

Μειώθηκε το μέσο κόστος ανά click των λέξεων – κλειδιών

Post placeholder image

Το μέσο κόστος ανά click, το οποίο καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι για να προβληθούν στις μηχανές αναζήτησης, μειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2006 κατά 3 % και είναι $1.39. Η μείωση αυτή ήταν αναμενόμενη καθώς στο προηγούμενο τρίμηνο περιλαμβάνονταν η περίοδος των εορτών κατά την διάρκεια της οποίας, παραδοσιακά, το κόστος των λέξεων κλειδιών αυξάνεται λόγω έντονου ανταγωνισμού.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από το δελτίο τύπου της εταιρίας Fathom Online η οποία παρακολουθεί και καταγράφει τις τιμές ανά click για 20.000 γενικές λέξεις κλειδιά σε μια σειρά από κλάδους όπως της αυτοκινητοβιομηχανίας, των χρηματοοικονομικών, των ηλεκτρονικών ειδών κλπ.

Σας άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιραστείτε το!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree