Post placeholder image
02/05/2006 in Google Adwords

Δυνατότητα αλλαγής στην ζώνη ώρας της πλατφόρμας Adwords

Στο επόμενο χρονικό διάστημα, όσοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Adwords, θα κληθούν να επιλέξουν την ζώνη ώρας με βάση την οποία θα γίνονται όλες οι ρυθμίσεις και οι αναφορές. Έτσι, πλέον, δεν θα χρειά ...

Read More
Post placeholder image
28/04/2006 in Google, Pay Per Click

Google Adwords: Λιγότερες διαφημίσεις για τις μη εμπορικές αναζητήσεις

Το Google μειώνει τον αριθμό των διαφημίσεων, από την πλατφόρμα Adwords, που θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις που χαρακτηρίζονται ως «λιγότερο εμπορικές». Ιδιαίτερα εκείνες τις διαφημίσεις οι οποίες ε ...

Read More
Post placeholder image
26/04/2006 in Google, Google Adwords, Γενικά, Ελλάδα, Ελληνικές Μηχανές Αναζήτησης

Συνεργασία Otenet – Google για αποτελέσματα και διαφημίσεις

Το Google θα παρέχει πλέον τα αποτελέσματα που θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις των χρηστών που θα πραγματοποιούνται μέσα από το portal της Otenet καθώς επίσης και από την μηχανή αναζήτησης της εταιρί ...

Read More
Post placeholder image
19/04/2006 in Case Studies, Google, Internet Marketing, Search Engine Marketing, Γενικά

Προώθηση της ταινίας «Κώδικας Da Vinci» με διαγωνισμό στο Google

Η ταινία «Κώδικας Da Vinci» είναι μία από τις πολυαναμενόμενες ταινίες της χρονιάς λόγω της τεράστιας παγκόσμιας επιτυχίας του αντίστοιχου βιβλίου του Dan Brown. To Google σε συνεργασία με την εταιρία ...

Read More
Post placeholder image
18/04/2006 in Google Adwords, Pay Per Click, Search Engine Marketing, Έρευνες - Στατιστικά

Μειώθηκε το μέσο κόστος ανά click των λέξεων – κλειδιών

Το μέσο κόστος ανά click, το οποίο καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι για να προβληθούν στις μηχανές αναζήτησης, μειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2006 κατά 3 % και είναι $1.39. Η μείωση αυτή ήταν αναμενόμενη ...

Read More
Post placeholder image
13/04/2006 in Google Adwords, Pay Per Click, Search Engine Marketing, Search Engine Optimization, Έρευνες - Στατιστικά

Νέες έρευνες για την συμπεριφορά όσων χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης

Δύο νέες έρευνες, η μία από την Αμερική και η άλλη από την Αγγλία, εξετάζουν την συμπεριφορά των χρηστών που χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης και καταλήγουν σε δύο πολύ σημαντικά συμπεράσματα: α) ...

Read More
Post placeholder image
11/04/2006 in Γενικά

.eu διευθύνσεις : Τα πρώτα στοιχεία και προβληματισμοί

Από τις 7 Απριλίου, οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να κατοχυρώσει ηλεκτρονικές διευθύνσεις (domain names) με τη νέα ευρωπαϊκή κατάληξη .eu . Είχε προηγηθεί μια κλειστή ...

Read More
Post placeholder image
11/04/2006 in Search Engine Optimization

Τα μυστικά …..επί κεφαλής : Title Tag

Στο άρθρο αυτό, όπως επίσης και στο επόμενο, θα εξετάσουμε το τμήμα εκείνο των ιστοσελίδων που περικλείεται μεταξύ των tags [head]……..[/head] και ονομάζεται Head, ή αλλιώς κεφαλή στα ελληνικά, και του ...

Read More
Post placeholder image
29/03/2006 in Google, Γενικά

Nέο (δοκιμαστικό) interface για το Google

To Google, απ’ ότι φαίνεται, δοκιμάζει ένα νέο interface. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο καθώς η διασημότερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου έχει στο παρελθόν δοκιμάσει δεκάδες αλλαγές ...

Read More
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree